ikincibebek2 Kızlar 35 haftalık hamileyim az önce lavabodayken kanama olduğunu farkettim peçete ile sildikçe az az geldi bu bi doğum belirtisi mi yoksa farklı bi durum olabilir mi çok tedirgin oldum😣 lütfen birşey söyleyin
Bellazarea ikincibebek2 Burda cevap bekleyeceğinize kesinlikle acil kontrole gidin. Kanama olması normal değil.
ikincibebek2 Bellazarea kuzum sadece bi kez oldu bebek hareketleri de normal eğer devam ederse gidicem zaten ama yine de tedirgin oluyor insan
Hcr27mcht ikincibebek2 ben doktorumu aradım söyledim Bende de oldu. Erken doğum riski olabilr dedi. Doğum durdurucu hap verdi onu kullanıyorum
ikincibebek2 Loresima3 Canım çarşamba günü gidicem zaten hastaneye bi an tedirgin oldum ve burda belki bu durumu yaşayan vardır diye sormak istedim ayrıca kanamanın idrardan geldiğini farkettim tabi bu durum da normal değil ama doğumu yada bebeği etkilemez diye düşünüyorum
busra-mutluanne1 ikincibebek2 en azından doktorunuza ulaşabilirseniz bi telde sorun haftanız ilerde baya
ikincibebek2 busra-mutluanne1 aslında ulaşabilirdim ama ne bileyim bebek hareketleri normal olunca aklıma kötü birşey getirmek istemedim ,,, burada bu durumu sorma sebebim de eğer yaşayan varsa ve bebeği etkileyen birşeyse önlem alayım dedim