sinemoguz Canımm Karadeniz Medicalde kadın olarak Nebahat Hanım, erkek olarak Ufuk Bey. Devlet Hastanesinde Haçkalıbabada Levent Bey, Numunede Neslihan Hanımdı sanırım. Bunları çok tavsiye etmişlerdi. Ben Nebahat Hanımla başladım hala onunlayım. Çok güler yüzlü rahat bir doktor. Hamilelerine karşı ılımlı. Memnun olan vardır olmayan vardır ama tavsiyeleri dinleyip doktor seçmeni öneririm. Özellikle hamilelik başındaysan zarar gelmez git devlette bi kaç tane doktora, özelde de iki tane git diyelim seç birini😊 Doktorundan memnun olman önemli