Glsm8928 Arkadaşlar 37 .haftaya girdim az kaldı çok şükür 🙏 ama özellikle sol göğsümün ucu daha şimdiden yarıldı ve kopucak gibi emzirirken ne yapıcam bilmiyorum 🤷♀️ Sizin göğüslerde durumlar nasıl ve özel bişey yapmak gerekiyor mu ?
Yagmuroyku Glsm8928 canım benim bu hafta göğüs ucu kremine başla bende başlayacağım benimde yarıldı ve acıyor 😔
Gulbebek Glsm8928 biraz geç kalmışsınız 33. Haftadan beri lansinoh krem sürdüm benim de aynıydı çok faydasını gördüm son dört gündür de kremi sürmeyi bıraktım şu an gümüş göğüs kapağı kullanıyorum