Hamileanne Merhaba 20 günde bir adet oluyorum normal mi bu durum öyle olup hamile kalan var mı yada hamileliğe engel mi bu durum yardımcı olursanız sevinirim
Merve_kucuk Hamileanne Hiçbir bilgim yok malesef canım 😏 İstersen kadın doğum doktoruna git ve ona sor o sana gereken en ayrıntılı bilgiyi verir ☺
drn5410 21 ile 28 günde bir adet normal sayılıyor diye biliyorum canım ama kadın doğumcun ile bir görüş istersen o sana daha ayrıntılı bilgi verir inşallah 😍
Cileklipasta Hamileanne nasıl bir faydasını görmediniz ? Adet düzeninizle ilgili bir şey dediler mi ya da test falan yapıldı mı ?
Hamileanne Cileklipasta evet bi dünya kan verdim hormonlarda düzensizlik var dedi bi kaç ilaç verdi üç ay kullandım tedavi bitince tekrar 20 güne düştü 😔
Cileklipasta Hamileanne 3 ayda olmaz ki öyle, takiplemesi lazım gerekirse tekrar ilaç tedavisi uygulanır ya da her ne yapacaklarsa işte
Ayseee1 21 gün normal diye biliyorum ama hamilelige bi engeli olacağını düşünmüyorum tabi bu benim fikrim canım