glnur90 ya bence bazıları çok abartıyor 17-18de bile çok net hissediyorum diyen var. Ben de 20.haftada falan hissettim sonra bir durgunlaşıyor bir hissedip 2-3gün hissetmeyebiliyorsun. Benim şimdi 24 haftalık olduğu için biraz daha güçlü olması gerekirken yine ilk hissettiğim gibi olunca tedirgin olmuştum ama bir sorun yok şükür 🙏🏻