Burcuguner benim de başım dertte bu detayla. Eşim tek cocuk olduğu için annesine bağlı baya, neymiş efendim annesinin anneannesi varmış adı Esmaymış annesi onu çok seviyormuş kız olursa Esma Nur istiyormuş, erkek olursa da kocasının yani kayınbabamın adı Ali, alihan istiyormuş. O cocugu doğuracak olan benim ama niyeyse bir tek benim fikrim alınmıyor. Bende eşime tamam Esma koyarım ama önüne istediğim vi isim koyarım, ali koyarım ama yine yanına istediğim Bi isim koyarım diyorum yok illa esmanurmuş alihanmış vsvs. Düşünsene kızım olursa babaannesinin anneannesinin adını taşıyacak. Çok saçma. Eşimin kendi anneannesi olsa vallahi hadi Bi ihtimal amenna diycem ama değil, kaynanamın anneannesi. Seviyorsa seviyordu banane.