Ben Devlet Hastanesi'nde Cengiz Bey e gidiyordum cok da memnundum ama kendisi uzun sure raporlu oldugu icin Rimah Hanima gecis yaptim ve ondan da cok memnunum. Sordugum sorulara yanit aliyorum. Ozel hastanedeki gibi tabiki olamaz cunku epi topi 2 doktor var suan hastanede. Bir de ben medifemanin eski calisaniyim ona ragmen muayene ucretleri ve dogum ucreti bana yuksek geldigi icin devam etmedim.Bana sorarsan Rimah Hanima git derim konustugum bircok kisi de memnun hem sezaryen hem de normal dogum yapanlardan