nursenakaynak01 Bugün detayli ultrasyona kontrolumuz vardı bebegim 21 haftalik ve 300 gr doktorumuz gelişimin geride oldugunu söyledi sizler 21 haftada kac gr dı 😔
aytii nursenakaynak01 bizim dün 20+5te 430 gram dedi doktor. Kağan Kocatepenin sanirim videosu vardı bebek kilosuyla alakalı onu izlemiştim mantıklı gelmişti. Eşim de ben de iriyiz bebeğin boy gelişimi de 10 gün kadar önde görünüyor. Doktor da anne babasına bakınca normal gelişimi deyip geçti. Eğer bu konuda kendinizi sucluyorsanız suçlamayın kilo aldırdığı söylenen birsürü besin var. Ben kaşar peyniri asla yemem anca tostun icinde falan. Muz kabız olma korkusuna 2 3 günde 1 anca yerim. Nesquik vs ağzıma sürmem. Burda okuduklarimdan sadece cevizi bol tüketirim. Kendim de su içse yarayan tiplerdenim kizim böyle olmasın diye dua ediyorum ama korkarım ki o da böyle olacak.
masalsii nursenakaynak01 canım en son 19 da gitmiştim 380 gr dı perşembe detaylıya giricem bende 22+5 olmuş olucaz ama benim bildiğim kadarıyla 7. Aya kadar cok fazla kiloya takılmamak gerekiyor asıl o zamandan sonra önemliymiş kilo alımı
nursenakaynak01 aytii esimle bende iri yapidayiz gecen hafta kontrole gittigimde normal di gelisimi cok degildi bu hafta gerilemis desi doktor kilo almak yerine kilo vermis daha yavrum süt yogurt et balık yememi soyledi
Begum100 20+4 de sun ayrıntılı ultrason yaptırdım normal dedi kilo 364 gr boyu 23,24 cm dedi boyu kısa mi acaba diye ben de biraz üzüldüm
nursenakaynak01 masalsii sanirim biraz kendimde suc cok kilo almamak icin az yiyordum ve eşim vardiyali çalıştığı için duzensiz yiyordum o evde olmadigi zamanlar kendim icin yemek hazirlayip yemezdim doktor geriledigini soyleyince korktum ve simdi zorla da olsa yiyecegim