Kızlar daha 14 haftalık gebeyim ama ilk andan itibaren yoğun bi Doğum korkusu oluştu içimde özellikle normal Doğum çok istiyordum ama çevremde ki olumsuz örneklerden dolayı bu düşüncem resmen değişti normal Doğumu kolaylaştıran bişeyler uyguladınız mı bana fikir verin lütfen 🙏🏻