bazen geriniyorlar bazen irkiliyorlar yani refleksleri gelişiyor ben hem hıçkırığı hem titremeyi artık anlayabiliyorum. hıçkırık pıt pıt şeklinde ve düzenli oluyor bi müddet sürüyor. titreme de ne oluyor emin değilim ama sanki karnımda telefon titriyormuş giib oluyor işiyomusun diye dalga geçiyorum hatta :D