Bestem Kızlar 31 haftalık hamileyim son iki gündür aniden ellerim ve ayaklarım sisti daha önceden hiçbişey yoktu sizce normal mi
Cz34 Bestem ödem oluyor demekki baharat tuzlu şeyleri falan azaltın bende aynı haftadayım yanma var elimde ayağımda geceleri şişme yokta
Meralll59 Bestem normaldir kan basıncı ve oranı yükseliyo vs.tatlı tuzlu hamur işi yeme.limonlu soda yada su iç(Dr una danış)benim Dr um hergün içebilirsin demişti ben de öyle yapıyorum.otururkende ayaklarımı kaldırıyorum 1-2 saate iniyo ödem.geçmiş olsun