Merhabalar hamişler. Bugün tam 37 haftalık oldum hamilelik sürecim çok zor geçti. Kusma bulantı evden eşten tiskinme vs bilenler vardır mutlaka tanıyan arkdaslardan doğuma 2 hafta falan gbi bi sürem kalmış şubat ortası falan dedi 17 yada 14 şubat gbi hissettiklerimi paylaşmak istiyorum. Cuma günü çatı muayenesi olucam korkmuyorum ama bi yandan rahat olabilcekmiyim endişesi sardı beni hep okudum çok zor olduğunu gördüm. Umarım kolay geçer. Neyse esas sorunum nefes problemi çok zorlanıyorum nefes alırken yatarken solumada yatsam hep bi az nefes alıyorum ölcekmişim hissi geliyor. Birde bi korkum var anneme aşıırı düşkünüm kendi anneme ona olan sevgim evlendikten sonra bide bu süreçte gitgide arttı ölçülmicek derecede ona bişi olmasın diye hep ona dua ediyorum kaybetme korkusu başladı belkide eşimi bile bu kadar sevmiyorum annem çok farklı zorluklarla evlendirip tek büyüttüğü için maddi manevi inanılmaz bi düşkğnlük annemlere gdince evden bile çıkasım gelmiyor. Aslında bir değil çok problemi andıran bi konu oldu ben anne olunca kendi çocuğumu bu kadar sevmem diye düşünüyorum annemi çok düşünüyorum maddi zorluklarını göreyim evlerinde bişey bitsin içim sızlar asla unutmam küçük kız kardeşim var 22 yaşında hemşire onada çok üzülüyorum 2sne çok düşkğnüm. Çok borç ödüyolar ben lohusa depresyonuna girerim diye çok korkmaya başladılar hamilelikte ilk zamanlarda kayınvalidem ve eşim çok üstüme geldiler yaşadığim zorluklsrı gördükleri halde sshilden kendimi atıcaktım denize. Çok sıkıntılı süreçlerim oldu neyseki şimdi eşimde oda artık düşünceli ama eşimin annesi bana hep değersiz ve düşüncesiz geliyor. Çünkü para mal mülk hrp bunların derdinde bide titizlik temizlik hayatın güzel yanlarını asla yaşamayı bilmiyo evliliği temizlik bebek ve yemekten ibaret biliyor tam o kafada 1, liranın bile hesabını yapar bende eşimde tam tersiyiz eli açığız annesinin bu halinden nefret ediyorum. Kadın yaşamayı iş biliyo yani hayatını işe çevirmiş. Ve aşırı çok konuşuyo bazen dinlerken yoruluyorum. Doğumum onun kendi hastane koşuşturmalarına denk gelcek umarım lohusa anlarımda kendi annem olur. Ve yeni doğum yapmış 40 ı çıkan ablişkom olur. Çok karışık duygulardayım normal doğum istiyorum bunarada Allahıma dua ediyorum tüm hamilelere güç versin kolaylık versin diye