kibariye41 17 haftalık hamileyim ve bir aydan fazladır bel ağrısı çekiyorum ve asla geçmek bilmiyor😭 ortopediye randevu aldım gideceğim fakat bebeğime zararı olur mu 😑 gebeliğinde giden oldu mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkür ederim şimdiden🥰
Nhr682 kibariye41 Ben fizik tedaviye gittim bel fıtığı dediler ama biz 30 haftalığız bu saatten sonra yapılıcak hiç birşey yok sadece parol içebilirsin biraz rahatlamak için dediler senin haftan erken belki pilatese başlarsan ağrıların azalabilir canım🙂
Aycalyaa kibariye41 canım bende bel fıtığı var 31 haftalığız ve yapacak hiç birşey yok parol dahi içmiyorum bebeğime zarar vermesin diye katlanıyorum ne kadar çekilmez de olsa ara sıra kitliyo bacaklarım belim adım atamıyorum ama belki sende öyle birşey yoktur sadece hamilelikten dolayı bel ağrın vardır umarım cok geçmiş olsun🙏 bol bol egzersiz yap hamile platesi iyi gelebilir
Reyham_1993 kibariye41 benım 6 aylıkken dayanılmaz halde sıddetlı bel agrısı cektım uzanamıyordum oturamaıyordum afedersınız lavoboya dahı gıdemıyordum .en fazla 2 saat uyuyabılıyordum ne yaptıysam gecmıyordu artık topallayarak yuruyordum ve bazen yuruyenez hale gelıyordum .aglıyordum en sonda ortopedıye gıttım bana 5 tane ıgne verdıler sadece 3 tanesını vurdurdum .ılk ıgnede etkısını gostermıstı bel ağrım sankı yalan oldu .suan 36 haftalıgım bıttı cok sukur ıyıyız .iğne genellıkle 6 aylıktan sonra vuruluyor
Reyham_1993 kibariye41 ve de her aksam ılık zeytınyagıyla masaj yapıyordum cok ıyı geldı sızde oyle yapın uyumadan önce ve sıcam tutun kendınızı.Allah. yardımcınız olsun
kibariye41 Aycalyaa bende yataktan kalkamıyorum eşimden destek alıyorum. İnşallah bu şekilde devam etmez🙁 Sizede çok geçmiş olsun yapılacak birşeyin olmaması çok üzücü😭
Nhr682 kibariye41 Çekilse de tedavi uygulayamıcakları için bence hiç cocuğu riske atmaya gerek yok sabredicez mecburen😑
kibariye41 Reyham_1993 inşallah banada iyi gelecek şeyler verir doktor teşekkür ederim sizede geçmiş olsun
Aycalyaa Caglaaa14 henüz konuşmadık bidahaki kontrolde konuscaz canım ama sezeryan olursa epidural ya da spinal yapamıyorlar fıtıktan dolayı genel olur ne olacağını hic bilmiyorum sadece cok zorlayacağına eminim
Reyham_1993 kibariye41 yok olmaz .esragnın masaj kremı vardı onuda kullanıyordum nanelı ıyı gelıyordu.ama sonradan onlarda fayda etmemişti.geçmiş olsum bıran önce ıyılesırsınız