Koles37 Merhabalar ben gebeliğimiz yeni öğrendim henüz regl dönemimin üstünden de 1 gün geçti fakat beta 2100 çıktı doktorda biraz fazla yüksek dedi böyle olan varmı
sdnrkya Koles37 gözün aydın canım sağlıkla kucağına al demek ki adetin bittikten hemen sonra döllenme olmuş belkide ikiz😊
Koles37 2cocukluana_ öyle bi ihtimal olurmu acaba 🤦🏻♀️ İnternette biraz arastırdım cogul gebelik bos gebelik yada dış gebelik belirtileride olabilir diyor ama
sdnrkya Koles37 bence adetten sonra ki ilk iliskinde döllenme olmuş olma ihtimali yüksek doktor öyle anlatmıştı bana agrilarin normal tutunma yerleşme nedeniyle oluyo keseyi görünce anlaşılır zaten sen internete çok takılma orda hersey yaziyo 🙄😊
Masal-90 Koles37 ben de ikiz çok istemiştim hatta eşim hala der belki doktor fark etmemiştir diye😂😂😂 detaylıya bile girdik tekiz olduğu kesin aslında 😂😂 bir iki haftaya keseleri görürsünüz umarim❤️
Meriiiilii Koles37 benim adete 4 gün varken 7000 küsur çıkmıştı. Ve şuan 8 haftalık ikizlerim var. İnşallah öyledir korkma ♥️
Koles37 Meriiiilii yaaa sahidenmi inşAlllah öyle bi ihtimal vardır Rabbim sağlıkşa kucagına almayı nasip etsinn 🥰🥰
Masal-90 Koles37 Koles37 sanırım ikiz olacak😂 hayırlısı olsun... yukselmediginde veya düştüğünde sorun oluyor bildigim kadariyla
Meryem15Denizzz Koles37 korkma Allah’ın izniyle benim de 2 gün geçmişti 3. Gün gittim test yaptırdım 7952 çıktı tek gebelik di