Ben 6. haftada yoğun bir kanama geçirdim şimdi 15 haftalık oldu biraz korkum hafifledi gibi ama 3. ayı bitirene kdar ne çektiğimi ben bilirim☹ Saat başı hatta bazen 10 dakikada bir kanama oldu mu diye kontrol ediyordum şimdi çok şükür daha iyi hissediyorum ama her doktor kontrolüne gittiğimde ultrasonda bakarken doktor bebek iyi diyene kadar nefesimi tutuyorum sanki kötü bişey söyleyecekmiş gibi.