Zynp01 ben geçen 16 nisanda kürtaj oldum, hiç adet olmadan tekrar hamile kaldım. Hatta sat tarihi olarak adet tarihim baz alındı. Şimdi Allaha şükür 18 günlük bebeğim var. İlk hamile kaldığımda çok korkmuştum ama doktorum korunma, Rahim toparlanmışsa zaten hamile kalıyorsun, toparlanmamışsa kalmazsın, düşük ve kürtajdan sonraki 3 ay içerisinde oluşan gebeliklerin sağlıklı olma ihtimali %33 daha fazla demişti. Çok şükür öyle oldu. Bu arada kürtajda beta çok hızlı sıfırlanıyor. Düşüğü bilmiyorum.