Herkese selm arkadaşlar. Belki bir çoğunuz benim gibi kimyasal gebeliği yaşamadan önce ismini bile duymamıştınız. Ama şuan araştırmaktan artık BİR doktor kadar bilginiz vardır. Bende 2 ay önce böyle bir durum yaşadım ve gerçekten üzücü bir dönem geçirdim. Yani yaşayan herkesin halini anlıyorum. Ama şuan üzerinden2ay geçti ve ben tekrar hamile kaldım. Demem oki kendiniz asla üzmeyin kimyasal gebelik bir çoğu kadının başına gelen bir şey ve sadece size özel bir durum değil. Şuan 6haftaya girdim ama daha bebeğimi göremedim. Haftaya bebeğimi görmeyi bekliyorum. Sizden ricam bebeğim ve benim için dua edin herşey yolunda gitsin. Allah herkesin gönlüne göre versin