Hulyafuat ah canımm o haftalarda ben ölüyordum resmen agrıdan atım atamıyordum bu kdr mı olur diyordum walla bazen eşim götürüyordu beni lavobaya. O kdr şiddetliydi. Agrıdan agladıgımı bilirim ama hic bir çözümü yok ben sadece yatmakda buluyodum çare dr a sölediğimde bebege yer açıldıgı için bel agrısı oluyor normal demişti cok yürüme gecene kdr demişti. Benim 16 17 de falan tamamen bitmişti şükür bidaha yaşamadım. Normal bi kremle de masaj yaptrablrsn ama sakın kas gevşedici tarzı yapma su torbası falan koyma sıcak dus alma bunlar o haftalarda tetikleyeblr düşüğü. Bnm riskim vardı bunlardan ötürü uyarılmıstım😵😶