Arkadaşlar 35. Haftaya kadar 5 kilo ile iştahımı kontrol ederek kendimi aburcubur ve fazla yemekten koruyarak geldim ama 35 hafta olduğumuz gün öyle ıstahim açıldı ki sürekli yiyecek bisey arıyorum 😞 gereksiz kilo alımından korkuyorum. Sizinle de paylaşmak istedim.
Fikirleriniz nedir