Merhaba arkadaşlar, ikinci bebeğime doğum yaptım ve İki yıl ücretsiz İzin almak istiyorm. Bugün müdür arayıp bir yıldan uzun izin alındığında kadronun okuldan ilçe MEM’e çekildiğini söyledi. Ama ben memlekette olduğum ve iki çocukla gitmemin sorun olacağını belirttiğim için bi görüşüp döneceğini söyledi. Bu süreci yaşayan var mı acaba? Kadro ilçe MEM’e mi alınıyor sizde nasıl oldu?