zuleyhabatman Karpal tünel sendromu bileklerim parmaklarim o kadar ağrıyor ki anlatamam parmaklarimi zor büküyorum bir o kadar da uyusmus vaziyette kremle masaj yapıyorum ama yok
Esra13 zuleyhabatman Aynı durumdayım, sabah işe gidicem uyayamıyor oturuyorum. Bileğim , belim ve sol kalça kemiğim çok kötü :(
Burciny zuleyhabatman 36. Haftadayım İnan ki yatmak dönmek kalkmak zor oluyor burnum tıkalı uyuyamıyorum
Gulbebek zuleyhabatman en başından itibaren bu acıyla boğuşuyorum üstüne de 30. Haftadan sonra bel ağrısı eklendi. Şükür az kaldı rabbim yavrularımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
zuleyhabatman Mlsblnsy cok zor ya bu ağrılar Rabbim yardımcımız olsun ben de yeni öğrendim bu hastalığı başa gelince
zuleyhabatman Esra13 😔eh canim ya çok zor gerçekten 31 haftayi geçiyoruz su an biz galiba son zamanlar zor gececek
zuleyhabatman Burciny rabbim yardımcımız olsun canım ellerim cok ağrıyor Benim de şimdi yumruk yapmaya çalışıyorum acısından ağrısından olmuyor
zuleyhabatman Gulbebek amin canim amin cok zor gerçekten ellerim şişiyor uyuşuyor ağrıyor benim de yumruk yapip ac kapa yapmaya çalışıyorum bukemiyorum resmen