Ben ilk doğumumu Nisa da Mürvet hanımda yaptım. Hiçbir erkek yoktu ne ameliyathanede ne asansörde, nede katta. Tüm çalışanlar ekip hepsi hanımdı. Zaten çalışanlarda dikkatli sedyeye yatırınca heryerimi örttüler ayaklarımı bile. Başımda ki bone bi ara kaydı hemen düzelttiler onuda ben söylemeden hassaslar bu konuda yani