Hayırlı akşamlar kızlar şu an hastane de afedersiniz gaz çıkarmak için ugraşıyorum ama şimdilik girişimlerim sonuçsuz😃
Gelelim dogum sürecime 37+2 de cuma günü kontrol için hastaneye gittim sancı da vardı kasılma da bebekte çok aşağıda dedi muayene etti ebe alttan 1 cm açılma var dedi eve geldik öglenden sonra sancı hissetmeye başladım geri gittim korktum doktora 2 cm olmuş agır ilerliyor dedi eve geldik o gece Allah beterinden korusun deprem sarsıntısı ile baya korktum sanki karnım taş kesildi sabah kontrole gittim tekrar rahim de yumuşamış açılma da 1 cm daha artmıştı ebe ile doktorum eve git banyo yap yürü dinlen akşam 6 gibi gel yatış yapalım dedi bende öyle yaptım. Akşam oldu sancım da arttı geldim direk alttan baktılar 5 cm olmuştu lavman yaptı biraz dolandım sonra nst ye bağlandı sancılarım 120 yi görüyordu sürekli artış gösteren çizgiler vardı ebe 2 saate olur dedi zaman arttıkça belden sancım başladı sancılar arttı da arttı ebe serum taktı rahim hızlı açılması için ama nedense serum bittikçe benim sancı bitti gece 2 oldu komple kesildi 6 cm olan açıklık gerilemeye başladı sabah oldu yok hala artık korkmaya başladım ne yapsak derken ebe isterseniz daha da zorlamaya gerek yok sezeryan için ne dersin dedi bende karşı çıkmadım bebegime birşey olacagına ben biraz daha çekerim dedim 1 saat içinde ameliyat ekibi toplandı doguma alındım belden vurdular yatırdılar uyuşmadı o arada bana demeden genele dönmüşler ben sözde dogacak agıdını duyacam görecem diye beklerken bir anda eşimin dostumun sesini duydum narkoz etkisi ile hastaneyi inletmişim oglumu getirin ben onu görmedim sesini duymadım birşey oldu oglum diyerek bagıra bagıra odaya indirmişler koridordakiler bile agıdıma aglamış agıt yaka yaka inmişim şimdi oglum yanımda maşallah saglıgı yerinde bende agrım çok çünkü normal için çok agrı çektim üstüne sezeryan hem psikolojikmen hem fiziksel olarak yoruldum şimdilik agrım evet çok ama bebegim iyi emmeye çalışıyor sütüm damla damla geliyor ama takviye olarak mama da veriyoruz anlayacağınız biraz zor oldu ama sonu çok güzel oldu bal dudaklım yanımda ben iyiyim daha iyi olacam.. Allah isteyen herkese nasip etsin hamile annelerimize de güç kuvvet versin saglıkla bebişlerini kucaklarına alsınlar.. Allah kimsenin karnını dolu kucağını boş eylemesin inşallah.. Biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin sonuçta 3 gün süren bir maratonu anlatmaya çalıştım 😚☺️