Ebru_1994 Kızlar grip olmjştum antibiyotik kullandım doktor verdi tabi bu gün çok kaşıntım var o bölge anladınız siz sizde oldumu ne yapsam siz ne yaptınız
Simgeeee Ebru_1994 mantar da olabilir tekrar görün ve mutlaka idrar kültürü ver. Bakteride üreme varmı baktır yani önemli sonucları var bu durumun cünkü
Feslegenyavrusu Ebru_1994 antibiyotik mantar yapıyor, doktora danışın muhtemelen krem vericektir . Geçmiş olsun
Oznurcevik Ebru_1994 enfeksiyondan kaynaklı canım bnde birkaç gün öncesine kadar ayni durumu yaşıyordum doktor fitil ve travazol krem verdi krem kasintimi aldı biranda rahatladım valla
Snurugur Enfeksiyondan kaynaklı bende de olmuştu zamanla artıyor ilaç bitince bitiyor. Ama çok temiz tut nemli bırakma ve varsa temin edeceğin yer biobellindanın intim jeli al bana iyi gelen tek şey