Bayanlar merhaba 40/2 olduk 40+3 de yatışım yapılacak arada sancılarım oluyor ama böyle doğum sancım düzenli yok doktorum suni deniyelim olmazsa sezaryen yaparız dedi rahmim yumuşamış ama açılmam yok açılma olmadan suni sancı alıp normal doğum yapanlar var mı? Ağrısı çok oluyor mu🤦🏻♀️