normal pantolonlarım hep dar kesim olduğu için kısa sürede giyemez oldum. giyemeyince lcw den hamile ürünlerinden bir kot iki kumaş bir eşofman altı bir de hamile taytı aldım. Onları aylardır giyiyorum, 35 im. doğuma kadar da olacak gibiler. esnek kumaş olmasına özen gösterin bence. likralı benim pantolonlar falan. daha 5 kilo alsam bile olur.