Allah’ın izniyle hiç bir şey olmadan sağlıkla kucaklarımıza alacağız 🤲🏻 Evrene olumlu ve güzel Mesajlar gönderelim Rabbim karşımıza hep güzel şeyler çıkarsın 🤲🏻🤲🏻😇
genellikle ilk gebeliklerde geç hissedilmesi yada az hissedilmesi normalmiş benim de öyle , ama bak doktorunda gayet olumlu şeyler söylemiş o yüzden sende güzel şeyler düşün güzel şeyler olsun 🤲🏻🤲🏻😇