Bende 22 haftalik oldum aynen benim de agrim cok olmaya başladı kasiklarim belim alttan baskı oluyor birde afedersiniz lavoba da sarkıyor şişiyor gibi progestan fitil aldım ağrıda hafifleme hissettim. Detaylıya girdim bugün herşey iyi şükür birde doktora görüncem söylediklerini yazayım bakalim buraya normal mi