Kzlarrr dün gecedendr diş sancısı cekıyorum yirmilik dişimm cokl agrıyo kafamı duvarlara vuruyorum artk sancıdan,34 haftamdaym ne ilaç kullanacagımı blmıyorum doktorum agumentin 1000 mg kullan dedi ben korktum bana agır geldi, karanfil yagı kullanıyorum sürüyorum bana Mısın demiyor fayda yok🤢 parol vs hertürlü şeyi denedim, başına gelen varmı nasıl bir yol izledinizz geçmiyor ya deli olucam artk aglıyorum dayanamıyorum rabbim kmseye vermesın . Doktora gittim diş acile uyuşturdu 2 saat rahatladm tekrar başladı doramycin diye br ilaç verdi ama oda fayda etmedi saatler geçti