Svdaa Doktorum ayda bir çağırıyor. Ancak belirli haftalarda tamamlamam gereken testler olduğunda sonuçların çıkınca gelirsin diyor ve bir ayı geçiyor. Haftaya tekrar gideceğim ve çalışabilir raporu zamanım geldi, doktorum iki kere iş olmasın, bir şikayetin olmazsa o hafta gel dedi ve yine bir ayı geçirmiş olduk.