Gebelik şekeri olduğunu öğrendim açlık kan sekerim çok yüksek değerlerde diyete başladım bebekte irilik yok şuan ama ben çok korkuyorum 28. Haftaya girdik benim gibi gebelik şekeri olan varmı varsa neler yaptınız nasıl doğum yaptınız bebekte herhangi bir sorun oldu mu?😑