Tazeanneg Kızlaaaaaar yaşayanınız var mi gebelikte kabızlık çözümü var mı bunun ilaç veya bitki çayı da içemiyoruz malum önerileriniz nelerdir
duygusm Tazeanneg Benim çözümüm hep bol su ve kuru kayısı. Ama yeterli olmazsa doktorların şurup yazdığını biliyorum. Henüz o kadar sıkıntım olmadı çok şükür. Ha bir de muz bende çok kabızlık yapıyor. Faydalı olsa da tüketmiyorum.
Beyza_gunes2zeynep Tazeanneg ben kefir içiyorum günde 1 veya iki bardak olmadı 3 tane kayısı iyi geliyo
Gzd2106 Tazeanneg bende basur oldum kabızlıkdan şimdi 2kuru kayısı 2 incir 2 erik kurusu kuru üzüm biraz suyla kaynatıp içiyorum çok iyi geldi şuan 37 olduğum için hurma koymuyorum doğumu tetiklemiyim diye
Tazeanneg Deletedmom0025 aynen öyle ama kötü bir sorun gerçekten ben doktoruma da sorucam normal dedi ama bu şekilde insan rahat hareket bile edemiyor
Deletedmom0025 Tazeanneg birde üstüne gaz olunca cok kotu dayanılmıyor kasıklara karına agrı yapıyor 😓
Gzemarss Tazeanneg bazi zamanlar geceden suya koydim bazi zamanlarda kahvaltidan 30 dk.once aç karnina yaptim ikiside faydali oldu baan 😌❤
soylutugba Geceden suya gün kurusunu koy, sabah suyunu içip kayısıları da ye. Ebe olan kuzenim söyledi. Gerçekten işe yarıyor. Doktorum da Duphalac diye bir şurup verdi. Tabi doktoruna danışmadan kullanmamalısın.
Nerisasel Ben sabahlari ilik su iciyorum ve meyve portakal kivi salatalik bu ucunu cok tuketiyorum ve gercwkten ise yariyorlar