Merhbaalr güzel anneler.
29 haftalık olduk rabbime şükürler olsun.
Normal hayatımda hassas fırsatlı bi yapim vardır. . Hamilelikten dolayı midir anlamadim son 1 haftadır aşırı derecede yoğun yaşıyorum bu hassasiyeti. Evde tek kalamıyorum. Korkuyorum,karabasan gelmişti 1 ay önce ondan dolayı daha çok yoğunlaştı korkum. Eşim işe gittikten sonra tüm evi dolanıyorum biri varmi diye bakıyorum . Gündüz evde 1 odaya tikiliyorum kapımı acamaiyorum bile. Kendi kendimi teselli etmeye temkin etmeye çalışıyorum ama başarılı olamiyorum . Uzattım biraz kusura bakmayın . Velhasıl sormak istediğim şu ki .korku hassaslık vs sizde de oluyor mu hamilelikten dolayı mi bu durum scaba. Ne yapmam gerek.