Merhaba güzel arkadaşlar
Bu güzel site ile hamileliğimin başında tanıştım. Benim için her anı takip ermek oldukça güzeldi. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum 🙏
09.01.2020 bal oğlumuz 💕canımız 🧿meleğimiz dünyaya geldi şükürler olsun.11 günümüz daha vardı fakat bir sabah kalktım ve suyum geldi. Ardından nişan geldi. Ağar topar hastaneye gittik. Oğlumuz 33. Haftada boynuna kordon dolamıştı. Oldukça üzülmüş ve telaş yapmıştık. 34. Hafta kontrolüne giderken kordonunu çıkarır inşallah diye çok dua ettik fakat bizim yaramaz ikinci kordonu da dolamış boynuna🥺doktorumuz sürecin normal olduğunu bu şekilde normal doğum ile dünyaya gelen bir çok çocuk olduğunu söyledi.Söyledi de ben annenim 33. Haftadan sonra uykularım kabusa döndü. Sanki kordon benim boynumda idi nefes alamadım. Hep ağlıyordum. Panik yapma diyorlardı ama oluyordu. O daha minik bir bebek ne kadarcık boynu var ki🥺 çok şükür ki 38. Haftaya geldik. Bir sonra ki hafta doğum şeklim belli olucaktı. Hep normal doğum istedim. 38+6 da suyum patladı ve nişanım geldi. Hemen hastaneye gittik. Suni sancı verdiler. Doktorumuz bebeğin kalp atışları düşer ise sezaryana alabilirim demişti. Beş saat suni sancı çektim. O kadar nefes egzersizi yaptım sancı çalışması yaptım fakat o acıda hiç birini gerçeğe dönüştüremedim. Bebeğin kalp atışları bi anda düştü ve ağar topar sezaryana alındım. Aman allahım o nasıl güzel bir dugu. Anne oldum dilerim herkese nasip olur 💕🧿bebeğime kavuştum. Süreç beni çok etkiledi. Çünkü sezaryana asla kendimi hazırlamadım. Ama şu bir gerçek ki ne şekilde olursa olsun yavrunuzu kucağınıza alınca herşeyi unutuyorsunuz. Çok şükür ki sağlıkla kurtulduk ikimizde. Ama sezaryan sanıldığı kadar kolay değilmiş. Eğer yapabiliyorsanız kesinlikle normal doğum tercih edin. Sağlıkla kalın güzeller. Biz şimdi 17 günlük olduk bile. Bakmaya kıyamadığımız bal bir evladımız var çok şükür. Rabbim sizlere de hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏