Kızlar bugün akşamüstü açık kahverengi akıntım oldu 7+3 deyim .Doktorumla konuştum, hastaneye gittik nöbetçi kadın doğumcu baktı. Eski kanamadan kaynaklı olmuş. Yavrumun da ilk kez kalp atışını duyduk hem. Bi yandan çok korkarak gittim ama olumsuz bişey duymayınca kalbini de duyunca o kadar mutlu olduk ki eşimle 🙏🏼❤️ Çok şükür Rabbime 🤲🏻