Snmozgr Arkadaşlar hamileyken sol tarafa doğru yatmak gerekir diye bi yazı okudum ama ben hep sağ tarafa yatıyorum yani sola yatsamda kendimi sağa dönmüş buluyorum bi şekilde bebeğe zarari olur mu?
Bgmbgm Snmozgr iki tarafa da yatabilirisn ben de sola yatıyorum gerçi hep sırtüstü kalkıyorum ama sağa hiç yatamiorum karnıma ağrı giriyor sağ yatınca
Zehra2701 Snmozgr ben önceden sürekli sagima yatardim canım sağ bobregim büyüme yapmış o yüzden doktorum hep soluna yatmaya özen göster dedi dikkat et
MintiriskamM Bana da doktorum yan yat dedi. sola yatmak daha iyidir tabi ama sağda da sıkıntı olacağını sanmıyorum. Bende iki tarafta da yatıyorum
HlyaracGzel Ben de kendi doktoruma da detaylı ultrason çektirdiğim perinatoloji doktoruna da sordum. Sırt üstü ve yüzüstü hariç iki tarafa da yatabilirsin dediler.
OglusumuBeklerken Doktorum bana ozellikle sola yat dedi 2hafta once gittigimde daha iyi beslenir dedi.Sola yatınca kalbe giden damara baski olmuyomus kan akışı duzenli oluyomus 😇
YagmurAnnesi Sağ tarafiniza bi yastik koyun ben öyle yapiyorum. 😊 Bu sayede ağzı yukari yatmak istedigimde aslinda sirtim yastiga dayali oldugu icin sola yatiyormus gibi oluyorum. Saga da ister istemez bazen donuyorum. 😑
Hilalakar Soluna yatmaya özen gösteriyorum ama sanki sol tarafım felç gibi hissediyorum mecbur sağa yatıyorum bazen ama her sabah sırt üstü uyanıyorum 😔
Nefesim Snmozgr ben doktoruma sordum canm 6. Aya kadar ıstedıgın gıbı yatabılırsın dedı bende genelde saga yatmayı severım daha sonra sola yatmamı soyledı üç ay bosa sıkıntı çekmişim megersem😊😊