Söyle bir şey var canım bazı doktorlar kendisi gün verip herhangi bir günde sezeryan yapıyor ama bazı doktorlar herşey doğal olsun bebek gelmek istediği zaman gelsin diye özel bir gün vermiyor planlı olmuyor yani! Sancı olursa veya su gelmesi gibi doğum başlangıç belirtisi olmadan sezeryana almıyor . Bebek ne zaman gelmek isterse o zaman sezeryana alıyor. Burda da bir doktor öyle yapıyor. Bence bebek sağlığı için bu daha önemli . En azından bebek kendini doğuma hazırlıyor diğer türlü hazırlıksız oluyor bu sefer dünyaya alışması daha zor oluyor