Adetine yakın benim ilk bebegimde 68 çıkmıştı boş gebelik cıktı ikincisi 74 cıktı kimyasal gebelik allah yardımcın olsun iki kat artması gerek önemli olan o biraz değer düşük bence 4 hafta değildir daha şuan ben 13+2 günlüğüm bu gebeliğim de adete bir gün vardı 690 cıktı üzülme ama bilmiyorum inş iyi sonuclanir