Selam arkadaşlar tam 40 haftalık oldum bugün sabah az ağrım vardı hastaneye gittim nts bakıldı sancım var ama düzensiz açılmam yok suyum gelmedi henüz ara ara sancım geliyor hala tansiyonum sürekli düşüyor gibi oluyor gözlerim kararıyor bebeğim hareketli ama sizce doğum ne zaman olur ?