Hatice_ceylan Anneler 26 haftalık hamıleyım . Asırı mıgde bulantım var . Hamılelık boyunca hıc olmadı bulantım ama ıkı gundur var ıkı gundur sıddetlı var daha dogrusu . Boyle olan varmı yoksa ebemı arıycam yarın cunku dayanamıyorum
duygusm Hatice_ceylan Bazılarında son aylarda da olabiliyormuş bulantı ancak aniden ve yoğun başladıysa belki de besin zehirlenmesi gibi bir durum vardır.