Ftm 28+3 günlüğüm Son zamsnlar yorucu günler geçirdim tansiyonum sürekli düşük çıkıyordu Son iki gündürde yükseliyorda doktor takibe alicaz dedi bir hafta boyunca Acaba benim gibi olupta düzelen varmı