Anne3434 Kızlar ikinci sezeryanimı olacağım iki haftaya Allah'ın izniyle bu hafta 37oluyorum kontrolüm var çatı muayenesi yapılıyor mu ikinci sezeryanda geçen hafta 30-50arasi sancılarım çıkmıştı ama nst durumuna göre yapar mi
Aysngnsylu Anne3434 benimde aynı 2. Sezeryanımı olucam 3 gün sonra bende de sancı çıktı ama çatı muayenesi vs hiç bişi yapmadı sezeryan olucağı için normal doğum yapılıcak olanlara yapıyolar diye biliyorum
ipekgul Anne3434 cnm bnmde 2. Sezeryanm olcak 34teym doktor 36 37 gbi vajinal muayne yaparz ona göre gününü verrm ddi
Anne3434 Aysngnsylu anladım cnm dedim.dogumun başlayıp baslamadigni anlamak için açıklık var mı yok mu diye kontrol ederler mi sancım çıkarsa bu aralar çok kasılıyorum sertleşiyor karnım
Anne3434 ipekgul hmm anladım cnm ben hiç doktoruma sormadım ama. 37+1de gideceğim yapar mı bilmiyorum bakalım 🤗
Zeynepreyyan ipekgul sonuçta sezeryan olacak yine niye alttan muayene yapacak ki acaba ? Normal doğum filan mı düşünüyor acaba sezeryan sonrası?
Zeynepreyyan ipekgul işte ikincisi de sezeryan olacağı için bakılmamasi lazım. Ablamda iki sezeryan oldu ama hiç alttan muayene olmadı 🙄
ipekgul Zeynepreyyan canım bnm suyum fazla birden boşalabilir diye erken almaktan yana o yüzden olabilir. İlk gebeliğimde de muayne etmişti çnkü
Zeynepreyyan ipekgul ilk gebelikte doğum şekli belli olmayınca bakıyolar canım ama tabi doktor daha iyi bilir ben hep bakılmiyor diye biliyordum. Acaba doktor sezeryandan sonra normal doğum filan mı düşünüyor onu merak ettim 😊😊
ipekgul Zeynepreyyan yok canım benm ilk doğumumda bebeğim hastaydı mecbur sezeryan oldum yani sezeryan olcağmı bile bile muayne etti 2 gebeliğimde de.. hatta geceleri nstde sancım çıkıyodu hastaneye gttiğimde nöbetçi doktor bile açılma varmı diye muayne etti
Bottesini Ben muayene eder diye gittim temizlendim hemşiresi bakmaz alttan dedi ikinci sezaryen olacağı için.