Yasemen_1989 Merhaba hamişler ☺️ öncelikle Allahım herkese kolaylık versin 🤲🏻Bebek arabası ve beşik İçin fikirlerinizi almak istiyorum önerileriniz neler ??
ozlem_1990 Yasemen_1989 fisher price sierra travel sistem aldım ben arabayı. Ilk oğlumdan park yatak beşiği var onu kullanıcam.
Greyy90 Yasemen_1989 ben bebek arabası olarak çok araştırdım prego da karar kıldım katlandığı zaman ufak birşey kalıyor ağır değil sürümü hafif bebek odası olarak n11 den aldım (büyüyen beşik) anne yanı yatağı da katlanabilir kiwi marka aldım görsellerini de ekleyim fikir olsun😌 https://imgyukle.com/i/V6KI1e https://imgyukle.com/i/V6Kxkc https://imgyukle.com/i/V6K5HR
Haggirl Yasemen_1989 Bizde prego quattro modeline karar verdik hem fiyat olarak uygun hemde güzel beşikte chicco yatak yanı aldık.
Nuryldrm Yasemen_1989 https://i.hizliresim.com/RgmDka.jpg biz bundan aldık kaliteli ve fiyatida uygun bence https://i.hizliresim.com/P78DM7.jpg buda beşiğimiz sipariş verdik bugün geldi ama daha kurmadık 😊
Ktuna Merhaba araba olarak pierre cardinin yeehoo cabin tipi bebek arabasını alacağım, çok araştırdım travel sistem almayacağım. Kabin tipleri hem pratik hem çok hafif hem de uçak kabinlerine sığdığı için tercih edeceğim. Kapandığı zaman valiz gibi çekebiliyorsun. Beşik olarak ahşap aldım. Arkadaşım kullanıyor çok memnun. İçinde nevresim takımı yatağı her şeyi var. Henüz kurmadım.
Ktuna Ozlemcyln ben yaşadığım yerde bi bebek mağazasından her şeyi içinde (yatağı uyku seti cibinliği filan vardı) 700 liraya almıştım. Görsel olarak google heyner ahşap organik beşik yazdığınızda görebilirsiniz.
Leman0134 Ben bebek arabasını casual cadillac trona travel sistem bebek arabası aldım (n11) E bebekten anne yanı beşik baby & me marka aldım ilknur bebedende elit model bebek oda takımı aldım (büyüyen beşik , üç kapaklı gardrop, şifon yer )
Ask_H Greyy90 anne yanı beşik boyutu nasıl sizce kaç ay kullanabilir onu bende beğendim gibi pratik duruyor beşik
Greyy90 Ask_H yatak iç hacmi En 50cm , boy 80 cm geniş yani bende başta resimde gördüğümde küçük gelmişti ama canlı görüp inceleyince diğer baktığım ürünlere göre daha kullanışlı geldi kiwi anne yanı beşiği yazarsanız sitelerde daha detaylı görseller ve açıklamalar mevcut 🌸 paketinden çıkarmadım henüz dün geldi isterseniz kurulumu yaptığımda fotoğrafını atabilirim aklınızda soru takılırsa 😌
Ask_H Greyy90 tşk ederim canım 6 aya kadar belki kullanabilir içi de geniş gibi duruyor kurulumunu yapınca foto atarsın bizlere canım güzel günlerde kullanın inşallah 🥰 kaç haftalıksınız
Symsglm Yasemen_1989 bebek arabası için travel sistemler çok ağır oluyor. Eğer araba kullanıyorsan pusetleri oto koltuğu kadar güvenli durmuyor. 1500den yüksek arabalar için nasıl bakmadım bişey diyemem.kısaca ben kraftın 0-4 yaş arası oto koltuğu ve babycare maxi bebek arabası aldım. Yenidoğana uyumlu sıradan bebek arabası. Çift yönlü vs aradığım özellikler vardı fiyatıda gayet iyi. youtube da videosu var dikkatini çekerse 😊
Zynpbanu Yasemen_1989 bebek arabasini mamaspapas aldim canim, anne yani baby and safe anne yani besik ayrica da çilekten normal beşik aldik