Kızlar üçüz gebeyim 10 haftalık ama ikisinin kalbi 4 gün önce durdu doktorum kendiliğinden kaybolacak dedi fakat dün evde düşük yaptım ağrı sızı olmadan ama diğer bebeğim tek kese içinde olan iyiydi ama şimdi arada iğne batması gibi sancı giriyo böyşe biley başına gelen oldumu