Sırt üstü yatmayın ya sağa ya sola yatın uzmanlar sola yatmayı daha çok öneriyor nefes darlığı oluyor tabiki bende 34 haftalık hamileyim bir kaç haftadır nefes darlığı yaşıyorum bebek büyüdükçe oluyor mutlaka iki yastıkla yatmaya çalışın nefes almanız daha düzenli olur biraz yüksek yattıkça daha kolay uyuyabiliyorsunuz tek yastıkla yatarken nefes almakta zorlanıyor insan