Anayimana Merhaba hamile arkadaslarim biz bugün 20 haftalık olduk bizimle beraber 20 haftalık olanlar varmı?? Detaylı ultrasona nezaman gireceksiniz ? bebislerin hareketleri ne durumda?
Beerrnaa Anayimana canım bende 20+1 deyim şubatın ilk haftası gidicem detaylıya bebeğimin hareketlerini arada bir hissediyorum eskisinden daha sık hissetmeye başladım
yarennn79 Anayimana 20+5 19 haftalikken girdim bebeğimin yüzünude gördüm o kadar güzel ki her yeri belli ve baya sağlam arada tekmeliyor hareketlerini günlük olarak özellikle gece hissediyorum
glnur90 Anayimana biz de bugün 20 haftalık olduk şükür. Perşembeye randevu aldım inşallah aynı gün içinde çekerler devlette
Tgb060919 20+2 yiz perşembe günü detaylı ultrason randevumuz var. Bebiş bayağı zamandır kendini hissettiriyordu ama bu hafta daha bi şiddetli ben buradayım der gibi 👶🏻
Anayimana Tgb060919 genelde 22 .haftalarda yapıyorlar sizinki erken değilmi yoksa belli bi araligimi var
Esma111 Ben 20+4 üm ama detaylıya girmeyi düşünmüyorum. Devlette riskli gebeliklere bakıyolarmıs sadece özellerde gereksiz pahalı gibime geliyor. Ama bilemedim tabi?
Anayimana Esma111 girmekte fayda var ..cok pahalı evet ama önceden olabilecek risklerden haberdar oluyoruz zamanı geçmeden bu düşün derim tabi son karar sizin elbette
Tgb060919 Anayimana 20+6 oluyor perşembe günü yani 21 diyebiliriz😊 Dr o şekilde randevu oluşturmamızı istemişti erken olmaz diye düşünüyorum genelde bu hafta aralıklarında yapıyorlar.
Edanurdg Tgb060919 evet genelde 21 ya da 22.haftalarda yapılıyor doktorumda bana öyle demişti çok erken değil ama ne kadar büyümüş o kadar iyi diyenlerde var