Sevvv 22 haftalık gebeyim kızlar utanıyorum ve doktora gitmedim hala vajenin alt kısmında bi şişlik var neden oldunu bilmiyorum aynı şeyi yaşayan varmı?hemoroid deil makatta deil vajende🥴
Sevvv Civcivim_34 evet misket gibi elime gelinde moralim bozuluyor çok hafif ağrıyor intahapmı acaba diyorum tam bebeğin doğacağı yerinde sağında korktumm baya yarın doktora gitmeyi düşündüm
Gizem_37 Civcivim_34 benimde oldu o sekilde doktor ne bisey bezi enfeksiyon kapmistir dedi krem verdi ama hala gecmedi misket gibi sol tarfta ice dogru
Civcivim_34 Gizem_37 aynen öyleydi ben doktora söylemedim ya bakar diye ☺️ Eşime de demedim geçti ama
Gizem_37 Sevvv benim daha once de cok olmustu aferdersin ustune oturamiyordum kıçımn bi gece agriya dayanamadim agri kesici ictim o patladi yemyesil sivi geldi baya bi geldi doktora soyledim iyi olmus o sivinin aktigi dedi ama simdiki agrimiyor