Adbrs-20 ahhhh ahhhh buna herkes gibi bende sinir oluyorum.. şimdiden korumacilik başladı bende. Daha dogurmama cok var nasipse ama Kimse öpmesin ona bi zarar vermesin. Sigara içen yaklaşmasın istiyorum. Ama insanlar o kadar düşüncesiz ki kendi hevesleri için el kadar bebeğin mikrop kapabileceğini düşünmeden ellerini yıkamadan dokunuyorlar, öpüyorlar, sigara kokan nefeslerini bebeğin yüzüne üfleye üfleye seviyorlar güya 😡 galiba bu konuda dikkat etmeyen kim olursa olsun sert bi dille uyaricam. Bebegimin canı hiç kimseden kıymetli değil. Hasta olmasına dayanamam minicik bedeniyle. Herkes saygı duymayı öğrensin...