Herkese merhaba 38+4üz bugun yogun bi şekilde akıntı geldi sandım ama peçeteye baktığımda şeffaf ama arasında sarımsı yogun bi akıntı oldugunu gördüm kendi akıntım normalde süt rengi gibi olur. Bu farklıydı nişanmı acaba 🤦🏻♀️ Bebek hareket edince sancım oluyor sadece