Ablam 7 aylık hamile idi yüz felci geçirdiğinde bi ilaç kullanmıştı ama hatırlamıyorum şimdi 8 yıl oldu doğumdan sonra da bi hasar kalmadı bol bol sakız çiğneyip balon şişiriyorduk fizik tedavinin verdiği egzersizleri yapıyorduk ki yemek yiyemiyordu neredeyse çenesi kayıyordu Allah şifa versin